Poznajcie mnie bliżej, czyli 50 faktów o mnie!


Cześć Kochani!

Przeglądając różne blogi często spotykałam się z postem zatytułowanym "x faktów o mnie". Postanowiłam więc stworzyć jeden z takich wpisów, abyście mogli poznać mnie nieco bliżej. Gotowi? Zapraszam na 50 faktów o mnie! :)


1. Jestem jedynaczką.
2. Mam 157 cm wzrostu. Czasami jest to bardzo męczące. :D
3. Nie przepadam za językiem niemieckim. Drażni mnie w ucho.
4. Moja grupa krwi to 0Rh-.
5. Mieszkam u podnóży Śnieżki, mimo to byłam tam tylko dwa razy.
6. Uwielbiam żelki! <3
7. Podobnie jak większość kobiet - kocham zwierzęta.
8. Panicznie boję się pająków, nawet tych najmniejszych.
9. Prawo jazdy zdałam dwa dni przed swoimi 18. urodzinami.
10. W związku z powyższym, kocham jeździć samochodem! Moją perełką jest Honda Civic VI generacji.
11. Moim ulubionym sportem są wszelakie sztuki walki.
12. Przez 4 lata trenowałam karate i jeździłam na zawody. Zrezygnowałam ze względu na kontuzję i problemy zdrowotne.
13. W 2011r. we włoskim Turynie zostałam Mistrzynią Świata w swojej kategorii wiekowej i wagowej.
14. Uwielbiam podróże, małe i duże! 
15. Jestem zakochana w Warszawie, ubóstwiam tam wracać.
16. Moim ulubionym gatunkiem muzycznym jest rock i metal, ale nie ograniczam się. Słucham każdego rodzaju muzyki.
17. Jako mała dziewczynka nie bawiłam się lalkami, a samochodami i pistoletami.
18. Od najmłodszych lat wolałam towarzystwo mężczyzn. Kobiety irytowały mnie swoim zachowaniem.
19. Ukończyłam technikum hotelarskie. Posiadam dwie kwalifikacje zawodowe.
20. Szkołę średnią wybrałam z przymusu - była najbliżej.
21. Nie lubię się uczyć ani do niczego zmuszać, dlatego nie poszłam na studia. Kto wie, może kiedyś zmienię zdanie!
22. Urodziny obchodzę w grudniu. Zawsze mnie to irytowało, ponieważ w zimie ciężko zorganizować urodzinową imprezę...
23. Bardzo łatwo mnie przestraszyć.
24. Uwielbiam spać! :D Nie ważne gdzie i kiedy się położę - zawsze zasnę. Nie mam z tym większego problemu.
25. Jestem uzależniona od Netflixa. Moje ulubione seriale to: "Orange is the new black", "How to get away with murder", "Making a murderer", "Black Mirror", "Taśmy winy".
26. Leniuchowanie to moje drugie imię. Nie ma nic lepszego niż leniwa sobota w łóżku. :)
27. Gdy mam dobry dzień, lubię zmywać naczynia.
28. Zawsze lubiłam pisać. W szkole - wypracowania, teraz - posty na blogu. ;)
29. Lubię rysować i nawet dobrze mi to wychodzi. Muszę tylko wcześniej mieć zaplanowane, co chcę przenieść na kartkę.
30. Jako dziecko drastycznie obgryzałam paznokcie i skórki. Z czasem mi przeszło.
31. Bardzo lubię fotografię!
32. Nie nawidzę kłamstwa.
33. Jestem typem domownika.
34. Nie jestem konfliktowa i nie lubię kłótni.
35. Gdy sytuacja mnie do tego zmusi potrafię być wredna i uszczypliwa. ;)
36. Uwielbiam służby mundurowe!
37. Marzę o podróży do Miami i Las Vegas.
38. Do 14 roku życia nie nawidziłam swoich loczków. :D
39. Lubię czytać książki, ale jedynie kryminały. Romansidła nie mają u mnie szans. :D
40. Podobnie jest z filmami. Kryminały i horrory to moje ulubione gatunki.
41. Często zdarza mi się odkładać coś na później.
42. Na palcu wskazującym prawej ręki mam naczyniaka. Nowo poznani ludzie zawsze pytają: "co Ci się stało?".
43. Nigdy nie chodziłam w szpilkach, w koturnach już tak.
44. Potrafię ruszać uszami i wyginać palce na różne sposoby. :D
45. Nigdy nie lubiłam matematyki!
46. Jestem wzrokowcem.
47. Kocham jeść! Dzięki jedzeniu człowiek jest szczęśliwy. :D
48. Jestem strasznym zmarzluchem, ale rzadko choruję.
49. Odkąd dbam o włosy, marzę o lokach do pasa!
50. Jestem typem wojownika - zawszę walczę o swoje. 



Jak Wam się podoba wpis o takiej tematyce? :) Będę chciała stworzyć serię "Q&A - questions and answers", oczywiście o ile chcecie mnie bardziej poznać! Co myślicie? Pytania możecie mi zadawać gdziekolwiek, fanpage FB, IG, komentarze pod postami, w wiadomości e-mail - gdzie Wam wygodnie!

Mam nadzieję, że nieco przybliżyłam Wam swoją osobę. :) Znaleźliście jakieś podobieństwo u siebie? Piszcie! :*

Buziaki! <3

Bądź na bieżąco z postami:

https://www.bloglovin.com/blogs/curlyclaudie-swiadoma-pielegnacja-kreconych-19171391
http://www.facebook.com/curlyclaudie
http://www.instagram.com/curlyclaudie
 

Komentarze