WŁOSOWA AKTUALIZACJA - MARZEC 2018r.

Cześć Kochani!

Od kilku dni jest z nami nowy miesiąc - kwiecień. W związku z tym czas na kolejną włosową aktualizację! Przed Wami aktualizacja miesiąca marca 2018r. :) Ostatnio zasypałam Was recenzjami, dlatego teraz znów "powrócę" do włosowych tematów. :)


Podobnie jak w lutym, równowaga PEH zachowana! Loczki odwdzięczają się pięknym skrętem i kondycją. Ostatnio myślałam, żeby mycie oczyszczające wprowadzić raz na 1,5 tygodnia zamiast raz na 2 tygodnie. Czasami czuję, że moje włosy właśnie tego potrzebują. Ale przemyślę to jeszcze!

Od stycznia nie ruszałam nożyczek, mimo że bardzo mnie korciło. Włosy rosną! Oczywiście wspomagam się wcierkami oraz suplementami. Wierzę, że w ten sposób uda mi się choć troszkę zapuścić loki. Nie sądzę, że kiedykolwiek będę miała loki do pasa, ale długość "do łopatek" również będzie satysfakcjonująca!

Ostatnio wypadanie się nasiliło... Podejrzewam, że wiosenne przesilenie maczało w tym paluchy! Pozostaje mi tylko poczekać, aż się uspokoi. Niebawem mam zamiar napisać podsumowanie o trzymiesięcznej kuracji żelazem! Dlaczego tylko trzy miesiące? Ponieważ zaleca się robić przerwę podczas leczenia. Tak też zrobię. Pod koniec kwietnia powtórzę wynik ferrytyny i żelaza. Dam znać co udało mi się z tego wyciągnąć! :) Do leczenia na pewno jeszcze wrócę, ale wszystko małymi kroczkami.

Kosmetyki, których używałam w marcu:

Odżywki do mycia na długości: Kallos Color, Elseve Total Repair 5 krem myjący;

Szampony: Babuszka Agafii wersja z łopianem i zmrożoną wodą, Ziaja z figą, Wax Pilomax Pure Wax, Pharmaceris H-SENSITONIN micelarny;

Maski: Kallos Banana, Alterra Aloe s& Granat, Biovax Keratyna I jedwab, O'Herbal z wyciągiem z lnu, Kallos Multivitamin, Planeta Organica balsam marokański, Garnier Botanic Therapy Miód i Propolis, Isana Oil Care, Babuszka Agafii maska drożdżowa;

Stylizatory: Kativa Keep Curl Supertfruit Active Perfector, Inebrya Roll Up, Inebrya Duo Style, Tigi Curlesque, Tigi Bed Head Foxy Curls, Nive Flexible Curls & Care, Taft Locken Balm, Renee Blanche Bheyse Curly Time, Kemon Hi Density Curl, Boot Curl Creme, Balea Locken Styling Cream;

Olejki zabezpieczające: Isana Oil Care, Alterra pestki moreli;

Peelingi: Pharmaceris H-STIMUPEEL, Elfapharm Basil Element;

Wcierki: Banfi Hajszesz, Pharmaceris H-STIMUFORTEN;

Kuracje/suplementy: Pharmaceris - kuracja przeciwko wypadaniu włosów, dieta odpowiednia dla grupy krwi;

Witaminy i inne: Cheers Hair Formula, wit. B12, wit. D3, żelazo, Calcium Pantothenicum,

Do mycia (zdjęcia aktualizacyjne) użyłam kolejno: Elfapharm Basil Element, Kallos Color, Babuszka Agafii z łopianem i zmrożoną wodą, Alterra Aloes & Granat, Banfi Hajszesz, Kemon Hi Density Curl, Isana Oil Care;


Wciąż staram się ograniczyć wiązanie loków w koczka oraz ananasa. Jako tako mi się udaje. :) Dzięki temu pozbyłam się bólu skóry głowy, także jeżeli macie podobny problem, spróbujcie odstawić wiązanie włosów.

Jak wyglądała Wasza pielęgnacja w marcu? :) Loczki były posłuszne? 

Buziaki!

Bądź na bieżąco z postami: 

Komentarze