KONKURS Z OKAZJI 1. URODZIN ✿ CURLYCLAUDIE ✿ !

Cześć Kochani!

Lada dzień CURLYCLAUDIE będzie obchodziło swoje 1. urodziny! Nie mogę uwierzyć, że ten czas tak szybko mija. Dopiero co założyłam bloga, a tu już rok minął... Ale! Na post podsumowujący przyjdzie jeszcze czas! Dziś mam dla Was małą niespodziankę. :)

Specjalnie dla Was organizuję konkurs! W zamyśle mam jedną porządną nagrodę z kosmetykami do włosów. Jakimi? Zobaczcie na zdjęciu poniżej!


W paczce znajdziecie 2 stylizatory, które najbardziej lubię, maskę działającą cuda oraz zestawik Petal Fresh:

» Renee Blanche Bheyse Curly Time;
» Boots Curl Creme;
» Chantal Aqua maska z marakują;
» Petal Fresh szampon i odżywka Aloe&Citrus;

Paczka konkursowa NIE JEST 100% CG!

No dobra, co trzeba zrobić, żeby wygrać powyższy zestawik? Długo głowiłam się nad zadaniem konkursowym, ale pierwsza myśl zawsze najlepsza. Chcę, żebyście odpowiedzieli na pytanie:

Dlaczego zdecydowałeś/aś się zadbać o kręcone włosy? Co Cię do tego zmotywowało? Co Ci pomogło? 

Forma odpowiedzi jest dowolna. Może to być odpowiedź pisemna, rysunek, komiks, nagranie... COKOLWIEK tylko Wam wpadnie do głowy. :) Odpowiedzi możecie dodawać w komentarzach pod TYM postem, bądź wysyłać mi je na maila curlyclaudie@wp.pl. Do momentu wyłonienia zwycięzcy NIE BĘDĄ ONE UPUBLICZNIONE! Światło dzienne ujrzy jedynie nagrodzona wypowiedź. :)

REGULAMIN

1. Sponsorem konkursu jest ADMINISTRATOR - Klaudia Smutkiewicz.
2. Dane przetwarzane będą wyłącznie na potrzeby konkursu, przez czas jego trwania. Po upływie czasu konkursowego, dane osobowe nie będą przechowywane.
3. Konkurs trwa od 11.07.2018r. do 29.07.2018r.
4. Zgłoszenie przyjmowane są w komentarzach pod TYM postem bądź w wiadomości e-mail.
5. Zwycięzca zostanie ogłoszony w ciągu 7 dni od zakończenia konkursu. W razie gdy zwycięzca się nie odezwie, będę wyłaniała następnego.
6. Ponoszę koszty wysyłki na terenie całego świata.
7. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone w osobnym poście na blogu oraz we wpisie na facebooku.

TO TYLE! Krótko, zwięźle i na temat. :) Mam nadzieję, że wszystko jest dla Was jasne. Liczę na Waszą kreatywność! <3 Nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć wszystkim POWODZENIA! :) Dziękuję, że jesteście!

Buziaki! :)

Komentarze