WASZE WŁOSOWE HISTORIE




Cześć Kochani! :) 

Zanim przejdę do sedna tego postu, pozwolę sobie na małą dygresję. Publikując TEN SAM wpis jakiś czas temu, spotkałam się z trzema niekoniecznie korzystnymi komentarzami oraz dość dziwną dla mnie sytuacją. Nie będę się rozwijała, wszystko zawarłam w TYM poście. Nie zamierzam rezygnować z zaplanowanych serii i postów, więc oto jest! Nowa, dość ciekawa seria postów.

Z racji, że jest Was tutaj dużo, z dnia na dzień coraz więcej, mam dla Was ciekawą propozycję. Co powiecie na serię postów "wasze włosowe historie"?




Seria będzie miała na celu pokazanie, jak zmieniały się Wasze włoski na przestrzeni czasu. NIE TYLKO LOKI! Czy od zawsze się kręciły, czy zaczęły dopiero w pewnym momencie Waszego życia? Jeżeli jesteście po włosowych "przejściach" z lokami, falami i włosami prostymi jak druty, macie szansę opowiedzieć o tym innym włosomaniakom.

Dzięki Wam prowadzenie bloga stało się dla mnie jeszcze większą pasją i dobrą zabawą, za co serdecznie Wam dziękuję! Dajcie mi mega kopa do działania! Nie sądziłam, że spotkam się z tak miłym przyjęciem z Waszej strony. :)


Czego spodziewam się w Waszych włosowych historiach?


♦  historii życia włosów od Waszych najmłodszych lat, aż po dziś dzień;
♦  przede wszystkim zdjęcia, im więcej tym lepiej!; 
♦  krótki opis Waszej pielęgnacji przez cały ten czas;
♦  czy kochaliście swoje czupryny od zawsze, czy wręcz przeciwnie - nienawidziliście ich;
♦  kilka słów od Was, jak czujecie się z najpiękniejszymi włosami świata;
♦  wszystko co według Was może okazać się przydatne;

Jeżeli zmagacie się z problemem wypadających włosów, również piszcie! Może w ten sposób pomożemy innym włosomaniakom zwalczyć problem :) 

Historie możecie wysyłać na mój adres e-mail:

curlyclaudie@wp.pl


Czas na przesyłanie historii jest nieokreślony. Będzie to seria, która z czasem będzie się tylko powiększała. Na blogu jak i instagramie, będzie otagowana #waszewłosowehistorie #WWH.

Mam nadzieję, że nowa seria przypadnie Wam do gustu i zechcecie pomóc mi rozchulać przyszłą serię "WASZE WŁOSOWE HISTORIE". Czekam na wiadomości Kochani! :*


Dla zachęty i zobrazowania zadania, moja włosowa historia! LINK TUTAJ.


W razie pytań zapraszam do kontaktu. Bardzo się cieszę, że mogę być tutaj z Wami i przede wszystkim dla Was! :) 


 

Buziaki. :* 

Bądź na bieżąco z postami! 

https://www.bloglovin.com/blogs/curlyclaudie-swiadoma-pielegnacja-kreconych-19171391

http://www.facebook.com/curlyclaudie

http://www.instagram.com/curlyclaudie

Komentarze