Suszarka REMINGTON D-5219 z DYFUZOREM


Cześć Kochani!


Na początku chciałabym Was przeprosić, że nie ukazała się listopadowa włosowa aktualizacja. Spowodowane jest to moim totalnym dołem, który dotyczy wypadania włosów... Nie mogę znieść widoku zdjęć, na których moje włosy prawie wcale nie mają objętości... Porównując zdjęcia sprzed roku a teraz, różnica jest ogromna. Wypadanie włosów stało się problemem spędzającym mi sen z powiek, dlatego bardzo Was przepraszam. Postaram się, aby w styczniu sytuacja się nie powtórzyła.
A teraz do sedna!

Na szczęście w sobotę pojawiło się trochę więcej światła w moich czterech kątach, dzięki czemu mogłam porobić zdjęcia do postów! Dzisiaj podzielę się z Wami recenzją suszarki z dyfuzorem, którą każda kręcona głowa powinna posiadać w swoich włosowych akcesoriach. :) Więcej niezbędnych akcesoriów znajdziecie w TYM poście.



Zacznę od tego, że od momentu kiedy zaczęłam jakkolwiek dbać o loki, przez moje ręce przeszły trzy, porządne suszarki. Tych zwykłych nie liczę, ale taką miałam tylko jedną. Pierwszą, którą zakupiłam ok. trzech lat był Remington D-5220 . Niezawodny! Ale przyszedł czas na zmiany. Kupiłam, z pewnością znanego, Philipsa HP8232. Klapa. Wydała mi się być niesolidna, plastikowa, długo suszyła włosy - po prostu nie to. Oddałam ją mamie, a sobie sprawiłam kolejnego Remingtona D-5219, o którym dzisiaj Wam opowiem!

Jeżeli mowa o suszarkach, z pewnością mam słabość to tych z firmy Remington. Są solidne, czuć że trzyma się ją w ręku. Należą do tych poręcznych i nie dużych. Idealne!



Remington D-5219 posiadam od lipca 2017r. Kupiłam go w ciemno, nie czytając żadnych opinii o nim. Jak już wspomniałam, suszarki Remingtona są boskie! Dlatego też nie bałam się tego zakupu.
Zakupu dokonałam w sklepie Euro RTV I AGD, zapłaciłam 120 PLN. Bardzo często jednak są przeceny, wtedy możecie dostać suszarkę za 99 PLN.

Suszarka wyposażona jest w 3 wymiennie nasadki, w tym oczywiście dyfuzor, na którym dziś się skupię (pozostałe nasadki przedstawię Wam w innym poście). Sam dyfuzor również jest bardzo solidny. Wykonany z dobrego jakościowo plastiku. Jest gruby, więc przy upadkach mało prawdopodobne, że coś się złamie i odpadnie. Ząbki dyfuzora mają długość ok. 4/5 cm. Myślę, że jest to dobra długość, aby dostatecznie porozdzielać pasma loków. Ponadto mają dość duże otwory (podobnie jak cały dyfuzor), dzięki czemu włoski szybciej schną.




Susząc włosy możemy skorzystać z trzech ustawień temperatury nawiewu (letni, ciepły, gorący) oraz dodatkowego przycisku zimnego powietrza, oznaczonego śnieżynką. Suszarka posiada dwa ustawienia szybkości nawiewu. Osobiście korzystam z tego pierwszego - wolnego. Włosy schną w normalnym tempie, a przede wszystkim nie są narażone na zniszczenia.

Suszarka jest wyposażona w funkcję pielęgnacji jonowej. Dzięki niej łuski włosa zostają wygładzone, a włosy nie elektryzują się.




Mój poprzedni Remington posiadał jeszcze funkcję turbo, której bardzo brakuje mi przy tym modelu. Ale cóż, nie można mieć wszystkiego. ;)

Jak przy większości tego typu urządzeń, znajdziemy również uchwyt, na którym można zawiesić suszarkę. Tylna siatka jest bardzo łatwa do zdjęcia oraz do wyczyszczenia.




Sama suszarka jest bardzo mała (mniejsza od standardowych suszarek Remingtona), dzięki czemu łatwiej ją spakować. Sprzęt jest solidny, twardy, nic nie lata, nic nie zgrzyta i nie odstaje. Krótko mówiąc jest naprawdę porządny!



Na wyżej opisany sprzęt nie mogę narzekać. Sprawdza się naprawdę świetnie! Uwielbiam tę suszarkę. Nigdy nie mam problemu ze spuszonymi bądź naelektryzowanymi włosami, te są zawsze dobrze zdefiniowane i utrwalone. Nie oszukujmy się, dobra suszarka z dobrym dyfuzorem to część sukcesu!



Z czystym sumieniem mogę go Wam polecić! Myślę, że każdy oraz każda z Was powinna posiadać podobny sprzęt. Z całego serca polecam Wam suszarki marki REMINGTON! Moim zdaniem nie ma lepszych! Kto podziela moje zdanie? :)

Jest ktoś, kto również używa tego samego sprzętu co ja? Piszcie!

Buziaki!

Bądź na bieżąco z postami! 

https://www.bloglovin.com/blogs/curlyclaudie-swiadoma-pielegnacja-kreconych-19171391
http://www.instagram.com/curlyclaudie
http://www.facebook.com/curlyclaudie


Komentarze