PIERWSZE URODZINY ✿ CURLYCLAUDIE ✿! KRÓTKIE PODSUMOWANIE + WYNIKI KONKURSU

Cześć Kochani!

Kilka dni temu nastąpił TEN dzień... Blog CURLYCLAUDIE dzisiaj obchodzi swoje PIERWSZE urodziny! Niestety nie mogłam dodać tego posta na czas, ponieważ w planach miałam wyjazd do pracy za granicę. Wyjechać wyjechałam, ale w między czasie plany się pokrzyżowały i... wróciłam. Pakowanie, rozpakowanie, jazda, powrót... Mega męczące i czasochłonne, ale już jestem! Póki co nigdzie się już nie wybieram. :)


Jak wczoraj pamiętam moment zakładania bloga... z początku towarzyszyło mi negatywne myślenie i zero wiary w siebie. Nie sądziłam, że mój pomysł wypali. Jak się okazało niepotrzebnie! Założenie strony o kręconych włosach i problemach z nimi związanych było strzałem w dziesiątkę! Blog znalazł swoich odbiorców, a to jest najważniejsze. :)

W związku z pierwszymi urodzinami bloga, postanowiłam że w pewien sposób go "odświeżę". Zafundowałam mu nowy wygląd! Nowy szablon, który spodobał mi się od pierwszego spojrzenia. Delikatny, przejrzysty - taki w moim stylu. Mam nadzieję, że Wam również się podoba! Autorką jest Karolina www.karografia.pl. Gorąco polecam, jeżeli chcecie mieć oryginalny szablon. :)

Oto 10 postów, które czytaliście najchętniej:

1. Typy kręconych włosów.
2. Wizyta u ginekologa - mały przełom w wypadaniu włosów.
3. Olejowanie włosów - podstawowe informacje.
4. Równowaga PEH, czyli klucz do pięknych włosów.
5. Wypadające włosy - konsultacja z internistą.
6. Prawidłowe mycie kręconych włosów - METODA OMO.
7. Wypadające włosy co robić? 
8. Mój problem z wypadaniem włosów.
9. Moje pierwsze badanie trichoskopowe.
10. Pielęgnacja kręconych włosów podczas zimy. 

Jak widzicie jest różnorodność :) Nie skupiacie się tylko na kręconych włosach, ale także na problemach z nimi związanych. Bardzo mnie to cieszy i motywuje do dalszej pracy. Doceniam Wasze zaangażowanie i ogromnie się cieszę, że mogę być tutaj dla Was! Mam nadzieję, że kolejne lata przyniosą jeszcze więcej radości, Waszego zaangażowania i miłości oraz jak najwięcej kręconych duszyczek, które zdecydują się przejść na jaśniejszą stronę mocy! :)

Cieszę się, że byliście, i jesteście dalej, wsparciem dla mnie! Ogromnie dziękuję za wszystkie wiadomości podnoszące na duch i uświadamiające mi, że to co robię ma jednak sens. Poniżej kilka z nich:
 
Teraz część bardziej przyjemna. WYNIKI KONKURSU! Osób zgłaszających się było znacznie mniej, niż w przypadku konkursu "polub i udostępnij". Nie ukrywam, że jest to dość przykre, ponieważ widać jak większość ludzi "idzie na łatwiznę". W momencie, gdy trzeba postarać się bardziej - chętnych jest mniej. Ale! Mniejsza. :) Zwyciężczynią konkursu jest TRISS MERIGOLD, której komentarz możecie przeczytać pod poniżej! Wybrałam tę odpowiedź, ponieważ od pierwszych słów w pewien sposób złapała mnie za serce. :)

"Kręcone włosy mam od zawsze Nie wiem jak długo zajęło mi zaakceptowanie tego faktu, ale udało mi się pogodzić z tym i dojść z nimi do porozumienia. Jako fizjoterapeuta mam kontakt z wieloma osobami w różnym wieku i stanie zdrowia. Ale jedna pacjentka jest mi szczególnie bliska. Doris (mieszkam w Niemczech, więc imię niech Cię nie dziwi) jest po kilku chemiach... Wcześniej straciła wszystkie proste druty o teraz, uwaga... Ma piękne loczki, które pielęgnuje...według moich wskazówek :) jestem dumna, że pomimo w zasadzie jeszcze szczatkowej wiedzy na tematy składów kosmetyków i też nie do Końca opanowanego języka (:p) jestem dla kogoś inspiracją. Robię to dla niej, a w zasadzie to dla nas obu, bo wszystko co testuję na bieżąco trafia do Frau Doris. Ona zauważyła i docenila potencjał moich włosów, motywowala mnie kiedy traciłam chęci i kiedy włosy doprowadzaly mnie do szału.
Niestety Doris zmaga się teraz z nawrotem tego dziadostwa :( niestety być może nie obejdzie się bez utraty jej pięknych włosów, na które od wielu miesięcy tak pracowałysmy (pomiędzy rehabilitacja oczywiscie :))
Obiecałam sobie że jak będzie jakiś konkurs dla włosomaniaczek, zwłaszcza kręconych, to wezmę w nim udział, bo przeciez muszę z moją pacjentka testować kosmetyki :) wierzę że uda jej się walka, jest silna kobieta i przegoni raka w sina dal i wrócimy znów razem do szaleństwa włosowego :( trzymaj kciuki :)"

Ogromne gratulacje! Życzę powodzenia i wytrwałości dla Ciebie i pacjentek. :) Napisz do mnie w wiadomości prywatnej! Mam nadzieję, że kosmetyki się sprawdzą i pomogą w pielęgnacji. <3 Jeszcze raz BRAWO!

Jeszcze raz dziękuję wszystkim, którzy tu są! Mam nadzieję, że będziecie ze mną przez kolejny rok i razem pomożemy zagubionym loczkom!

Buziaki!

Komentarze