Włosowa aktualizacja - PAŹDZIERNIK


Cześć Kochani!

Nie uwierzycie jak szybko minął mi ten miesiąc... Dopiero co pisałam wrześniową aktualizację, a przyszła pora na kolejną. Może to i lepiej. Niech zima minie tak samo szybko! Nie mogę doczekać się ciepłych, wiosennych dni. :)



Październik był miesiącem emolientów! Oczywiście proteiny i humektanty zagościły w mojej pielęgnacji, lecz w znacznie mniejszej ilości. Niestety, to już ten czas, w którym włosy potrzebują dogłębnego natłuszczenia.

Sam skręt miewał się różnie. Bywały te lepsze jak i gorsze dni. Kwestia stylizatora i pogody. Nie ukrywam, że często miałam do czynienia z puszkiem. Podejrzewam, że to wina glutka, którego ostatnio namiętnie używam. :)





Dzień, w którym miałam okazję zrobić fotki aktualizacyjne z pewnością zaliczam do tych lepszych! Good Hair Day ostatnio prawie w ogóle mi nie towarzyszy. :( 

Objętość włosów wciąż pozostaje bez zmian. Ostatnio pokusiłam się jedynie na podcięcie końcówek, ponieważ zaczynały się rozdwajać. Wciąż czekam na rozwiązanie włosowego problemu, aby złapać za nożyczki i ostro wycieniować włosy!


Kosmetyki, których używałam w październiku:

Oleje: olej słonecznikowy, olej rzepakowy;

Odżywki do mycia na długości: Kallos Color, PetalFresh Citrus & Aloe ;

Szampony: Babydream (łagodny), Ziaja z figą (oczyszczający z SLS) ;

Maski: Kallos Omega, Kallos Multivitamin, Kallos Banana, Biovax Opuntia Oil & Mango, O`herbal do włosów kręconych i niezdyscyplinowanych, Dove Advanced Hair Series Quench Absolute do włosów kręconych;

Stylizatory: Osis+ Curl Me Soft, Renee Blanche Curly Time, Boots Curl Creme, glutek DIY, Tigi Curlesque, Kativa Keep Curl Perfector, Nivea Curl & Flexible;

Olejki do zabezpieczenia: Bioelixire Czarnuszka;

Peeling: Tricho-peeling Bandi;

Kuracja / suplementy: Wcierka z nasion kozieradki;

Witaminy i inne: wit. B6, B12, D3;

Produkty zaznaczone kolorem zostały użyte do ostatniego mycia - zdjęcia aktualizacyjne.

Ostatnio troszkę kombinowałam z metodami nakładania stylizatora. W najbliższym czasie chciałabym podzielić się z Wami postem na ten temat. Jesteście ciekawi?



Pamiętajcie o przygotowaniu swoich kręciołków do zimy! Kilka moich porad możecie znaleźć TUTAJ. Pozdrawiam gorąco!

Buziaki :*


Bądź na bieżąco z postami! :)

http://www.instagram.com/curlyclaudiehttp://www.facebook.com/curlyclaudie

Komentarze