ZIAJA - FIGOWY SZAMPON OCZYSZCZAJĄCY Z SLS


Hejka Kochani! :)

Dziś kolejna recenzja przed Wami! Tym razem opowiem Wam o oczyszczającym, figowym szamponie firmy Ziaja.

Produkt, o którym dzisiaj mowa, zakupiłam po tym, jak po pierwszej konsultacji trychologicznej (TUTAJ), Pani trycholog uznała, że mam zanieczyszczoną skórę głowy, tłusty łupież oraz zaczopowane mieszki włosowe. Oczywiście według specjalisty tylko kosmetyki trychologiczne i zabiegi za miliony monet mogły zniwelować ten problem. Nie dałam się nabrać...



Jako, że jestem uparta i zawszę walczę o swoje, przeanalizowałam swoją pielęgnację i... znalazłam przyczynę zaczopowania i zanieczyszczenia skóry głowy!
Na skalp stosowałam szampon Dove Advanced Hair Series, Quench Absoulte do kręconych włosów, który w składzie miał silikony. Długo nie myśląc, po wizycie udałam się do Tesco, w celu kupienia szamponu "normalnego".

Jako, że składy już wtedy w miarę ogarniałam, wiedziałam czego szukać. Szamponu z SLS, bez silikonów, o dość krótkim składzie. Znalazłam :)
W zasadzie nie musiałam długo szukać, bo od razu sięgnęłam po szampony z "niższej półki". Dorwałam szampon naszej polskiej marki - Ziaja. Padło na wersję z figą, dedykowaną włosom normalnym.




Skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Cocoamphoacetate, Panthenol, Propylene Glycol, Ficus Carica (Fig) Fruit Extract (substancja odżywcza), Polyquternium-10 (zwiększa objętość piany), C12-13 Alkyl Lactate (działanie złuszczające martwy naskórek), Sodium Chloride (poprawia konsystencję), Sodium Benzoate (konserwant), 2-Bromo-2-Nitropropane-1, 3-Diol (konserwant), Parfum (Fragrance), Linalool, Limonene, Citronellol, Citric Acid

Szampon zawiera łącznie 3 substancje myjące. Jedną bardzo silną - SLS, dwie pozostałe są łagodne. Produkt mocno humektantowy, zawierający odżywczy wyciąg z figi. Ponadto znajdziemy jeszcze emolient, który ma działanie delikatnie złuszczające martwy naskórek. Dalej już wspomagacze oraz kompozycje zapachowe.




Szampon zamknięty jest w dość sporej, bo 500 ml butelce. Samo opakowanie jest dość miękkie i giętkie, co widać po wgniecionym opakowaniu na zdjęciach, ale przecież to na jego zawartość będziemy patrzeć. Butelka kosztowała mnie ok. 6 PLN / 500 ml. Szampon możecie kupić praktycznie wszędzie: drogerie, markety, miastowe sklepiki, czasami nawet kioski.

Konsystencja jak każdego innego szamponu, lejąca się. Kolor przeźroczysty, a zapach delikatny, nieco owocowy. Dla mnie w sam raz.




Działanie - idealne! Szampon świetnie oczyszcza. Zdarzyło się tak, że z początku użyłam go 3-4 razy pod rząd, aby oczyścić dogłębnie skórę głowy. Zero przesuszenia, zero zaczerwienienia, zero łupieżu. Ba, skóra głowy wydawała mi się dobrze nawilżona. Przede wszystkim była zaskakująco gładka, więc szampon spełnił swoją rolę. Później stosowałam go już raz na dwa tygodnie.

Na kolejnej wizycie trychologicznej, u innej na szczęście Pani trycholog, nie było mowy o tłustym łupieżu, czy zaczopowaniu mieszków. Zanieczyszczenie było - owszem, ale wizyta odbyła się na drugi dzień od umycia głowy.

Z zakupu powyższego kosmetyku jestem bardzo zadowolona i na pewno będę do niego wracała. W między czasie planuję zakup innego oczyszczającego szamponu, żeby mieć na zmianę. Z czystym sumieniem polecam Wam ten produkt! <3

Zainteresowałam Was? A Wy jakiego szamponu oczyszczającego używacie?

Buziaki!


Bądź na bieżąco z postami! Zapraszam :) 

https://www.bloglovin.com/blogs/curlyclaudie-swiadoma-pielegnacja-kreconych-19171391
http://www.facebook.com/curlyclaudie
http://www.instagram.com/curlyclaudie



Komentarze