DENMAN BRUSH D3 CLASSIC STYLING - 7-rzędowa SZCZOTKA DO STYLIZACJI KRĘCONYCH WŁOSÓW

Hej, hej!

Wiem, że wiele z Was zaciekawi dzisiejsza recenzja. Często dostaję pytania odnośnie szczotki DENMAN BRUSH. W Polsce jest ciężko dostępna, ale większość z Was i tak ją zna! Na Instagramie często przewija się na profilach zagranicznych kręconowłosych i cieszy się naprawdę dużą popularnością!

Jak już wspomniałam, szczotki typu DENMAN są ciężko dostępne w PL, ale dostaniecie ją w niemal każdym, innym kraju (Wielka Brytania, Niemcy, Holandia...). Swoją mam z niemieckiego TK MAXX, i tam też polecam Wam jej poszukać. :) Istnieje duże prawdopodobieństwo, że w polskich TK też ją znajdziecie. :)
Koszt mojego Denman'a to 5 euro, czyli ok. 25 PLN. Jeżeli pokusiłoby Was zamawiać ją, np. ze strony BOOTS'a zapłacicie ok. 40 PLN + przesyłka (inna wersja kolorystyczna).

Posiadam wersję 7-rzędową, ale są też wersje 5- oraz 9-rzędowe. Myślę, że "siódemka" jest optymalna i u każdego się sprawdzi. Fenomen DENMAN BRUSH polega na tym, że jest to szczotka do STYLIZACJI kręconych włosów.

Aby najprościej Wam to wytłumaczyć, powiem że służy do równomiernego rozprowadzenia stylizatora na Waszych lokach. Liczna ilość ząbków pozwala dotrzeć kosmetykowi w każdy zakamarek naszych czupryn, co sprawia że na głowie nie pojawiają się spuszone pasma (jak w przypadku, gdy nakładacie stylizator ręcznie).

Powyższej szczotki używam już ok. 4 miesięcy. Zanim nauczyłam się ją "obsługiwać", minęło kilka stylizacji, ale udało mi się ją opanować. Najpierw wczesywałam stylizator palcami, po czym przeczesywałam dane pasmo DENMAN BRUSH. Na koniec głowa w dół i ugniatanie. W zasadzie do tej pory tak robię i efekt jest zadowalający.

Ilość ząbków rozbija pasmo na kilka mniejszych, co przekłada się na "ilość loczków" na głowie. Wiecie o co chodzi? :)
DENMAN BRUSH idealnie nadaje się również do rozczesania włosów (na mokro) czy wczesania myjadła lub maski (kosmetyk dociera w każdy zakamarek). Szczotka NIE SZARPIE, nie wyrywa włosów (o ile nie ciągniecie ich na siłę), doskonale je rozczesuje i ROZDZIELA.

Szczotkę możemy rozłożyć na "czynniki pierwsze", co pomaga w jej czyszczeniu. "Poduszkę" szczotki (o ile mogę to tak nazwać) należy wysunąć z uchwytu. W niej znajdują się rzędy ząbków, każdy z nich możemy wyjąć. Po rozłożeniu całości, części możemy bez problemu umyć czy wyparzyć. Składanie nie jest trudne. :) 3 kroki i mamy szczotkę znów w całości. Analogicznie wkładamy ząbki w "poduszkę", "poduszkę" w uchwyt. TADA! Prawda, że prościzna? :)

Polecam regularnie czyścić szczotkę, ponieważ często gęsto gromadzą się w niej wypadnięte włosy i pozostałości po kosmetykach. Mimo tego, szczotka i tak wiecznie jest czysta! Po użyciu wystarczy ją przepłukać ciepłą wodą (bez konieczności rozkładania).
Przy regularnym używaniu DENMAN BRUSH zauważyłam, że moje loki są rozdzielone i równe, co rzadko zdarzało się wcześniej. Skręt jest w miarę równomierny, co ogromnie cieszy moje oko! Podejrzewam, że szczotka przyczyniła się również do ograniczenia PUCHU. Dobrze rozprowadzony stylizator to podstawa! Jeżeli na którymś z pasm będzie go za mało, będzie PUCH. O stylizacji pisałam w postach: Stylizacja kręconych włosów - 8 kroków do perfekcyjnych loków. oraz Metody stylizacji kręconych włosów.

Jeżeli mieliście dylemat czy kupić powyższy produkt, mówię Wam - NIE WAHAJCIE SIĘ! Nic nie stracicie, a możecie zyskać jeszcze ładniejsze i lepiej zdefiniowane loki. :) Od kilku dni szczotkę DENMAN znajdziecie również w sklepie Agi Niedziałek www.napieknewlosy.pl (link: szczotka DENMAN BRUSH).

RADA ODE MNIE: Jeżeli nałożycie i wczeszecie już stylizator, skierujecie głowę w dół, PRZED ugniataniem polecam jeszcze raz przeczesać pasma, ALE OD SPODU, tak żeby NIE przeczesywać ich do głowy, tylko odwrotnie (odbić od nasady). Wpłynie to korzystnie na OBJĘTOŚĆ Waszych loków. Mam nadzieję, że zrozumiecie o co mi chodzi. <3

Poniżej kod i nazwa z opakowania mojego BRUSH'a i efekty u mnie (na obu fotkach loczki dwudniowe). :)

Rączki do góry, kto już posiada swojego DENMAN BRUSH? Jak się sprawdza? A może dopiero macie w planach jej zakup? PISZCIE <3

Buziaki!

Komentarze